Thursday, December 15, 2011

setiaku hanya satu dan kasihku bukanla beribu...

"AKAN KU KEJAR MANA PUN KAU BERLARI KERANA HATIKU ADA PADAMU "
Jika betul awak jodoh saya , Tabahkan hatiku >.<
saya nak awak tahu , hanya awak di hati saya ...
sebanyak mana awak sakitkan hati saya , saya tetap sayang awak ...
memang betul kita tak pernah gadoh...
Tapi saya selalu terasa layanan awak  ...
saya tak mintak awak romentik-romentik macam pasangan lain ...
Tapi saya nak awak sentiasa jujur dengan saya dan tolong hargai cinta saya :))
"SETIAKU HANYA SATU DAN KASIHKU BUKANLAH BERIBU . BIAR BERKECAI JASAD ATAU NYAWA . AKU TETAP SETIA . "



p/s : Cukup cintai ia dalam diam dari kejauhan dengan kesederhanaan dan keikhlasan...
karena tiada yang tahu rencana Tuhan... mungkin saja rasa ini ujian yang akan melapuk atau membeku dengan perlahan karena hati ini begitu mudah untuk dibolak-balikan... serahkankan rasa yang tiada sanggup dijadikan halal itu pada Yang Memberi dan Memilikinya biarkan ia yang mengatur semuanya hingga keindahan itu datang pada waktunya...

No comments:

Post a Comment