Monday, December 26, 2011

hi my dear ... pagi-pagi dah nak bercerita kan ...  pagi tadi bangun pukul 6 pagi untuk pergi BANK NEGARA ... semata - mata nak beli duit baru ...padahal BANK bukak pukul 9 pagi . Tapi aku datang awal tu pun dah ramai orang yang beratur ... menunggu dan menungu lalalal . tepat pukul 9 pagi  boleh la membeli duit-duit baru kan .. wah macam macam bau ada la ... menahan je la ceritanye ... haish kenapalah malang sungguh nsib aku ni .. depan aku pergh .. bau dia terbaik... hahhah . boleh pulak pak cik ni tanye macam-macam nak tak nak jawab je laa kan ? boleh pulak tanye dah kawin ? belum la pak cik ... haish orang cantik macam nie sape lah yang tak nak .. aduiii apa pak cik ni merepek ... hahahh .... layyan je laa ... lepas je beli  DUIT  tu terus balik dengan abang aku ...  naik moto dengan dia ... knpa la dia bawak moto 144 je ... his nk terbang aku ... hahha ... nie pic gambar duit baru :)


No comments:

Post a Comment