Friday, December 16, 2011

DIRIKU DAN KEHIDUPAN ...

Kebahagian yang aku cari selama ini tak muncuk-muncul . Tak tahu laaa . Mana aku nak cari . Kawan yang sejati , Kekasih sayang seorang KEKASIH . Memang betul la . Mak dan abang-abanglah buat aku gembira . I LOVE U MOM AND BROTHERS . Kawan sejati pun telah pergi jauh dari hidup . Kawan yang ada nie entahlah .... hati orangkan ? mana nak tahu .... Aku mencari kebahagian yang aku impikan . Aku berdoa agar aku berjaya pada masa hadapan . Aku mula berfikir untuk masa hadapan . Mengejar cita-cita untuk menjadi seorang manusia yang berjaya dan impian aku untuk mencari KEBAHAGIAN yang selami ini aku inginkan dan idamkan . Memang dari sikap aku tidak berubah tetapi sikap aku ingin berusaha dan berlajar untuk mengejar cita-cita aku akan aku lakukan . Dan aku doakan kawan-kawan aku berjaya dapat penuhi impian mereka . Aku juga akan memperbanyakkan amal ibadat , dan menambahkan lagi ilmu yang aku ada ini . Semoga allah memakbulkan DOA aku . AMIN...


SENYUM walau kita tidah bergembira 
dan jangan mudah MARAH 
serta IKHLAS 

Kehidupan penuh kesengsaraan dan kesusahan
Semuanya cabaran belaka
Jangan berhenti
seperti aku aku sedang menceri IMPIAN dan KEBAHAGIAAN  sambil untuk mengubah diri aku yang masih lemah ini.

No comments:

Post a Comment