Monday, December 26, 2011

memikirkan sesuatu ...
Assalamualaikum ... hi semua ... malam - malam yang indah ini aku nak bercerita tentang ... ape tah .. tak de motif nak nak bercerita sebenarya ...saja nak menaip ... ok petang tadi kuar pergi jakel n shoping complex ... beli macam - macam ... hehhe ... penatlah ... ish . sebenarnye nk bercerita tentang seorang laki nie ... aku terjumpe waktu aku bercuti dekat pinang ... waktu tu turun dari kereta nak beli jeruk ... then terpadanglah lelaki ni .. handsome sangat-sangat . wah dah terpukau lah pulak lah kan. hehhe ... eh .. saya ingatlah orang yang saya sayang ... kan? saya sayang awak (: . cukup zira . sebenarnye aku banyak-banyak terasa dengan kau la .. hurm ... nie minggu last aku lah.. speed time untuk aku boleh ? kalo x boleh xpe ... aku tak nak mengharap .. tak tahu la sejak akhir-akhir nie aku banyak terasa ... zira relaxs n cool ok (: chiils ... lepas nie kau x payah susah nak mcej n coll aku daa ok :) kau pentingkan dia dari aku kan ? hurm ... memang aku kuat jeles .. wah .. TERASAlaaa ... aku rasa macam aku tak wujud la . dah aku malas nak pikir ... so snap and snap ok (:
 nurazira u can't do it ... don't give up ok ...
heheh

kita bertanya kemana hilang nya matahari.. kenapa yg dtg hanya ribut dan petir.. kita pun hampa.. selepas itu muncul sang pelangi.. kita pun asyik dengan keindahan pelangi dan gembira.. begitu jugalah cinta.. kita bertanya kenapa orang yang kita sayang pergi meninggalkan kita.. kita hampa.. rupa-rupanya Tuhan nak beri kita yang lebih baik dari itu.. jadi jangan lah terlalu sedih apabila ditinggalkan.. sebab yang akan datang jauh lebih baik dari yang pergi.. :)

No comments:

Post a Comment