Friday, December 2, 2011

PASAR MALAM !!!






assalamualaikum ...
hari nie nak bercerita tentang PASAR MALAM . ada apa DENGAN PASAR MALAM ? hahah . Sebenaryew tak nak pun pergi , tapi dipakse pergi ...so siap dan bergerak la menaiki kereta . heheh . Sampai je dekat PASAR MALAM , Hujan x reda lagi so terpakse la ambil payung . Terus bergerak ke Pasar Malam . Tetiba mak berhenti ... Pelik aku , rupenya mak nak bagi duit kat orang cacat tue .sedih sangatlah pulak tengok LELAKI tue . OK CUKUP .heheh .
 jalan LAGI . Tetibe nampak DURIAN .OMG laaa . SUKASANGATSANGATLAH .... pilih punye pilih then bawak balik ... jalan lagi . 



Nampak pulak RAMBUTAN . ofcoz lah nak ... buah  PLUM RED dan ANGGUR , harus beli laaaa . 









Tetebi ternampak LELAKI nie . Dia USHAR AKU !!! Pelik sangaT ? Aku USHAR laaa DIRI aku nie . Ada yang pelik ke ? Tapi tak dew pun . DAH la USHAR aku pastu dia panggil member dia suh USHAR aku !!! BENGANG BETUL laaa . AKU terus x pandang daa. Then tengah jalan depan dia . BOLEH pulak cakap 
 *awak cantik laaa
 *nak mintak num
 *awak...awak ..
terus aku pergi . Maaf tak dapan dilayan sebab sudah BERPUNYE laaa . HEEHH . RIGHT MY DEAR ? saya sayang sayang saya je .<3
cuku-cukup ... nanti lebih-lebih pulak aku bercerita . mata mula berair . bukan tue je hidung pun . tambah bibir kering dan kemerahan nie .tambah mata yang dah berat . bye

1 comment: