Saturday, December 4, 2010


hyep:)....aku harap aku ngn m.nur aizat berkekalan...aku syg dia....hehehe
    

CINTA ??? apa itu cinta ?


menyedihkan , mengembirakan , menyakitkan , suka , duka , gelak , tawa . gila ? atau apa ??


sebenarnya cinta ni apa ? kadang -2 sangat menyakitkan .. tapi .. kadang -2 sangat mengembirakan .. 


tapi apa yang aku alami ni .. cinta jenis apa ?


tah la .. kadang -2 aku rasa keliru .. aku sayang dia ke ? aku tak sayang dia ? 


.. tapi dia kata ambil berat pasal aku ,, dia kata dia sayang aku .. aku tak faham lah ..


cinta tu pada aku ..tp ....


hello ,, hye .. hari ini nak crita pasal Nur Zara Alesya .. dia merupakan anak buah pertama aku .. anak kepada .. abang long aku .. rindu sangat dekat dia .. sedih sangat -2 sebab jarang jumpa dia .. tak macam dulu lagi .. tapi family aku .. tetap menyayangi dia .. aku harap Nur Zara Alesya akan menjadi seorang anak yang solehah .. dan mentaati ibu bapanya .. dan juga tidak melupai aku .. Maksu sayang Nur Zara Alesya !

Friday, December 3, 2010

sayang kamo

umm
 sedih sngt2...aku trpkse tggl org yang aku syg...

post pertama !!




yey !

post yang pertama selepas berdiam lama !!

hahaha .. rindu nak jadi blogger balik .. just untuk diri sendiri ..

tak de orang baca pun ta pa ! .. lantak lah ! blog aku ..

nasib baik ada bimbingan seorang member ..

hahah credits goes to Nurhidayah Abdul Halim !! thanks dude ;)

sayang kau !!