Saturday, December 31, 2011

SELAMAT TAHUN BARU :)


Assalamualaikum dear readers . Have a nice today .Thanks for SPEED-ING ushar blog aku kayyy . Aiyeyouu laaa :* . Today 31 DISEMBER 2011 . The last day for 2011 kan ? sudah masuk tahun 2012 ... Goodbye 2011 . Then terus mulakan hidup yang baru yang pada tahun 2012 dengan semangat Ehemmm ;)Okayy , straight , wish Selamat Tahun Baru / Happy New Year  for family . bestfriend . exclassmate . exteachers . si DIA . dan orang yang mengenali diri aku nie . Hiwhiww ;33 semoga korang dapat tempuh tahun 2012 dengan baik dan dijauhkan segala kegagalan , kejahatan dan keburukan . AMINNN ... Kita sama sama usaha untuk memakbulkan azam baru ok :)
Tell u what . Sepanjang 2011 nie memang  banyak sangat dugaan hidup yang aku lalui . Errggh pengalaman  pahit yang serious buat aku DOWN sangat-sangat , dan still ada pengalaman MANIS yang buat aku , FUUHHH fly jauh , harhhaar , faham tidak ?;DD 
Apa yang aku harapkan semoga FRIENDSHIP akudengankawan aku berkenalan walaupun berjauhan sekarang dan akan datang . Semoga aku dapat semua orang yang aku kenali sentiasa  berada dalam kebahagian dan dipanjangkan umur . Dijauhkan dari segala bahaya dan penyakit . Semoga apa yang aku harapkan , dan azam aku menjadi kenyataan . Tapi semua itu takkan berlakutanpa USAHA diri sendiri kan . Ingatt itu ... ZIRA! Hee USAHA  DOA DAN TAWAKAL .InsyaAllah segala yang kita usahakan akan dibalaska dengan kebaikan oleh allah s.w.t . Buang masa BERDENDAM lama okey zira , INGAT, Allah sentiasa bersama dengan orang yang benar . Tak perlu berdendam, sebab allah akan balas kejahatan dengan keburukan . Yang penting , kita tidak buat jahat dekat orang . kan kan kan ... ? hee . AMINN .Tinggalkan dan Lupekan segala kegagalan dan kesakitan yang lalu . Mulakan hidup yang baru pada tahun 2012 ini sengan penuh azam ok :) .

No comments:

Post a Comment