Sunday, December 4, 2011

dinner

Chop n Steak

Semalam makan malam dekat Chop n Steak Sri Serdang ngn family. Setahu aku , selain daripada cawangan Sri Serdang, Chop n Steak ni ada satu lagi cwgn iaitu cwgn Kg Baru, dekat jugakla dengan Masjid Kg Baru tu restoran die. Sementara yg dekat Sri Serdang ni pulak, dekat ngn Masjid UPM. 2-2 dekat ngn masjid, amek berkat kot hehe... samapi sampai je tengak restoran tue penuh dengan pelangang ,rasa ada tempat ke tak ? hahah . Adalaaa kan . cukuplah untuk 14 orang kan ... Tambah dengan 3 orang budak kecil . heheh . Terus pekerja restoran tu datang untuk ambik order . Siap je ambik order ... Sementara Menunggulah minumam dan makanan sampai bapak mertua abg aku baca DOA ... makanan yang lain dah samapai cuma aku dan ery je tak sampai-sampai . tetibe aku ushar laaa tempat sediakan makanan tue ... Sebaiklah seorang pekerja nie macam care sikit . so dia datang then tyer siapa yang tak dapat makanan lagi . Aku pun cakaplah saya tak dapat makanan lagi . Dia cakap  tunggu kejap ek . Dalam 5 minit sampai . so makan . Tetibe terasa  kenyang padahal baru je nak makan so aku bagi la dekat along . heheh .Dia dah abiskan ... TETIBE boleh pulak dia TERTOLAK cawan tu . Memang tak lah kena dekat aku kan ...Abis seluar jeans aku basah . Malu laaaa tersangat sebaik tak dew sape2 perasan . huh . gew r toilet . basuh-basuh sikit kan ... sambung duduk . tertibe pekerja dia ushar aku . Sempat lagi mintak num phone . Aku buat-buat tak perasan laaaa . hahah . Maaflah saya sudah berpunye .... heheheheheh . Bajet je lalu depan aku , main dengan anak buah aku laaa . duduk depan aku laa. bagai-bagai je laaaa korang . Restoran tue  CANTIK SANGAT , ROMENTIKLAH kalo  pergi makan BERDUAkan ?heheh . Pekerja dia semua LELAKI .OMG laaa kan? heheh . Semua SMART,HANDSOME,KEMAS . wah macam-macam laaa . TERIMA KASIH kepada abg aku sebab belanja makan ok :) . Padahal aku tak tahu nak tulis apa lagi pasal makn semalam . Gambar-gambar yang lain akan dimasukan nanti OK ? chiils ...











gambar yang lain akan dimasukan nanti ok .

No comments:

Post a Comment