Tuesday, December 13, 2011

MENYAMPAHLAH ...


Malam-malam nie terasa dah meluak luak BENCI aku dekat kau ... kau yang buat aku berbakul bakul membenci diri kau . Kau tahu perasaan aku ? faham ? hargai ?  hormat aku sebagai TEMAN WANITA kau ? ada ? fikirlah weh . Kau dah besar kan boleh fikir ? atleast hargai aku sikit boleh kn ? . Memang aku sayang kau satu masa dahulu tapi bukan sekarang . Kau yang HANCUR kan semua nie weh . BUKAN aku dan dia dan dia . Tapi kau !!! tolonglah jangan nak GANGGU aku ... aku dah penat dengan semua nie weh . kau dah ludah kau nak jilat balik ? dah laaaaa .DIRI aku tak boleh terima kau , Aku pun tak tahu kenapa ? PUAS kau dengan semua nie ? Kau fikir diri kau je . Kau ingat balik apa yang kau dah buat dekat aku ? Aku biarkan je ... Sebab aku hormat kau sebagai TEMAN LELAKI aku .... Mulai sekarang aku tak nak kau text or coll or perli perli aku or yang boleh menghubungkan antara KAU DAN AKU . Lepas nie kalo dah dapat TEMAN WANITA aku nak kau jaga dia lebih dari apa yang penah kau buat dekat aku ok . Aku nak mintak maaf sebab aku tak boleh jadi terbaik untuk kau , Aku rase kau akan dapat yang lebih baik dari aku owkey (: . Aku hargai apa yang kau buat aku . TERIMA KASIH ....




TERIMA KASIH atas coretan kau nie ....


aku sepi bila tiada seseorang..
aku sepi bila tiada kebahagian ..
aku sepi bila tiada kasih sayang..
aku sepi bila tiada kesetian ..
Tapi apakan daya..masa semakin hari semakin megejar kita..(@,@) 
Seseorang yang banyak memberikan harapan telah menjauhkan diri..
Kebahagian semakin hari makin pudar seperti kain yang lusuh...
Orang yang selama ini disayangi makin sepi entah kemana..(um..~,~)
Kesetian yang dianggap indah tapi telah tercalar seperti kuku yang tajam..(aww..0,o)

segala yang dinikmati makin memakan diri dan orang yang disayangi selama ini
meningalkan diri ketika dalam memerlukan...


Luahan kata Sdn Bhd
dari MUHD NUR AIZAT BIN NORZANI
17/13/2011




No comments:

Post a Comment