Wednesday, December 28, 2011

Back to kolej vokasional ert setapak !!!

Hi assalamualaikum guys (:

inilah uniform rasmi sekolah menengah (: 

inilah uniform rasmi sekolah/kolej vokasional dan teknik  (:
(MAAF sebab pic x full)

Selama sebulan lebih aku duduk dekat rumah nie , akhirnye terpakse memulakan balik sesi pembelajaran aku. Tapi tahun 2012 tahun yang amat menakutkan ini ... hahha , tahu kan sebab apa sebab tahun itu lah aku nak ambik SPM (SIJIL PELAJARAN MALAYSIA) ... awak dan awak tahu kan ? ohh .. i'm not ready at all . Perlukan sepenuh PERHATIAN saya dekat PEMBELAJARAN saya kan .. kan . Selepas selesai semuanye baru lah boleh macam-macam right ? disebab kan SPM inilah sangat terpenting untuk saya NURAZIRA BINTI HAJI ALI .oohh ... NO HANDPHONE . NO FACEBOOK . NO BLOOGER .NO TWITTER  . tak pe nie semua untuk kejayaan aku , setahun je kan ? kan ... aku sanggup untuk berjaya  . aku tak nak kecewekan mak dan abang-abang aku . sayang mak n abang-abang saya ... muah sikit .. heheh . so dari sekarang kenelah berubah supaya BERCINTA dengan BUKU-BUKU aku tue .. lagi - lagi subjek kos aku tue kan .. PENGATURCARAAN KOMPUTER LOVE U ... (P'KOM)


No comments:

Post a Comment