Tuesday, June 12, 2012

P E A C E


ASSALAMUALAIKUM ...

Alhamdulilah hari ini adah masih lagi bernafas dan diberi peluang untuk berpijak dibumi Allah ini ... Syukur ! :p"setiap masalah pasti ada penyelesaian nya"... oke !hari ini macam serabut sikit dengan segala masalah yang datang .. *sabar zira Allah tengah uji engkau ~ :) adah agak emo if ade masalah or anything yg buat adah hilang mood ... thats me ! entah laa ! cube nak ubah tp memang ini diri aku... accept me who am i plezz ?  mungkin setiap yang berlaku ada hikmah nya kan ? yes ! insan bernama NURAZIRA anak kepada HAJI ALI memang seorang yg sangat cemburu and sangat ego ! (cemburu tandanya sayang kan)        -_________- tak suka bila mood tak de or tengah emo mesti orang lain kena sekali ~ grrr ! -,- come on la  ! change ur attitude ~ Ya Allah berikanlah kekuatan dalam diri ku untuk menempuh segala yang mendatang ... 

"awak saya minta maaf kalau awak banyak bersabar dengan saya and terima kasih sentiasa disisi saya kalau saya down" :( saya sayang awak ... insyallah we will get married oneday ~ aminnnn :) *hahaha gatal 


#untuk awak yang disayangi <3Cintailah seseorang kerana kekurangannya, kerana suatu saat nanti kamu akan bahagia dengan kelebihannya. jangan pernah mencintai seseorang dengan kelebihannya, kerana suatu saat nanti kamu pasti kecewa ketika kamu tahu kekurangan.#copy-paste


" awak saya tak harapkan apa-apa dari awak cukup la awak memahami saya dan sentiase ada untuk saya bila saya memerlukan awak ... saya akan cuba jaga hubungan kita ini sampai bila-bila .. semoga Allah sentiasa menjaga kita berdua hingga akhirnya " ... :)ooppss ! hehehe melalutt pulak kan ? :D ignore je k kawan-kawan ..  memang suka buat dram tengah hari buta nie ~ hahahaha oke la guys ! nak pergi lunch nie .... :p 


# Secrets and lies can destroy the trust in your relationship. *take note ! huhuhu ( muaaahs :p)

No comments:

Post a Comment