Saturday, June 16, 2012

I CAN BE STRONG . I CAN !!!


rarely update .
hye readers .
Assalamualaikum . teheee. lame kan kitee tak hupdate belog ni . da berhabuk da. fuhh fuhh . kayy kitee nak bagitahuu ni, kitee da rarely facebooking and rarely blogging . sebab abang kitee dah pesan, kena belajar leklok , kalau tak, no laptop , no handphone , no nikon for this year, baik kitee dgr je cakap abang kitee sebelom semua tu tak bermakna. so yeah, as you all know, i'm SPM candidates, SPM candidates . hmm . handphone pun da kena rampas sebab nak mengelakkan diri daripada bertexting kann and tersangatlah sedih . oh ye , 16062012 tarikh menyedihkan sebab phone kena RAMPAS ... tunggulah paper terakhir untuk dapat kembali handphone tu .....

pink pekat aku punye ;) pink cair mira punye :)

mengapa ada derita bila bahagia tercipta . :/ Ya Allah., berat nye dugaan untuk aku kali ni . susah nya untuk aku lupakan samsung galaxy s plus, yang aku sayang . susahnya untuk aku berpura pura senyum apabila melihat samsung galaxy s plus, , yang aku sayang,berada di tangan orang lain . sama sama ambil berat . sama sama sayang . sama sama cinta . sekarang, hilang SEKEJAP macam tu jea . Ya Allah , Aku nak semua tu balik . aku tak pernah sayang dan cinta kat phone, yang bergelar phone seperti mana aku sayang dan cinta kat samsung galaxy s plus, . hmm .  samsung galaxy s plus,. i wish you were mine again . i'll wait for you :'|

No comments:

Post a Comment