Thursday, June 9, 2011

BERJALAN SANA SINI LALALALA ...



assalamualaikum w.b.t :)
i hope u readers are healthy 
today and for the upcoming days
insyaAllah ~



:) tersangatlah penat-penat selepas pulang BERJALAN dan BERSHOPING . Tersangatlah SERONOK kerana my uncle and untie belanje . macam2 laaa aku beli . Aku beli anak tudung yang berwane (UNGGU,WHITE) boto air pown wane (UNGGU). Aku beli kasut kasut berwane (hitam). Mencari hand beg n baju terbaru dan berjalan dan berjalan tanpa berhenti . uncle pulak nak pergi (NAGOYA) than pergi je , rupe-rupeyew uncle nak beli kain seluar nak jahit di johor before dia balik ke singapore .Dan  aku pulak and untie berjalan-jalan sambil melihat kain di situe sambil menunggu uncle mencari kain seluaryew . Dah penat berjalan pergilah ke restoran INSAF . Memang INSAFLAH  ahahaha . Nak tau x sebab apa ??? sebab mahal (TERGILER-GILER) laaaaa . Selepas makan berjalan- jalan hingga kaki nak tercabut . OOOOPPPPS . Sesudah itu uncle pown berkata jom laaa pulang . Aku pown kate ok . ahahah

Samapi je tren nie aku terserempak dengan (BUDAK-BUDAH HAFIZ)aku pown buat-buat (x namapak) hahah . pelik je asyik pandang aku(TERSANAGATLAH PERASAN) .Sampai je di stesen (chan saw lin) aku pun trun untuk naik tren lain .Bila dah naik x pandang kiri kanan terus naik je jadi laaa . Nak tau x dlm perjalanan pulang kiteorang boleh (TERSESAT) TERSANGATLAH MALU . Bila tren berjalan je aku rase lain mcm , rupe-rupeyew train tue dah berpatah balik ke (MASJID JAMEK)  kiteorang naik je  . patutlah (BUDAK-BADAK TAHFIZ) x naik . (MALU TERSANAGT) . Samapi je nak naik tren aku terlangar sorang lagi budak laki nie . lagi laaaa (malu) sebab langgar dan terpakse berdiri bersebelahan pulak tue . Bertahan laaaa samapi laki tue keluar . (tersangatlah handsome)hehehhe <3 . Daaaaaaa. Tren pown berjalan dengan lajuyew . Sampai je di (BUKIT JALIL) Terus naik teksi untuk sampai ke rumah . Samapi je dirumah terus mandi,bejalan2 n berehat . 
UNCLE N UNTIE <3



No comments:

Post a Comment