Sunday, March 11, 2012

di pagi hari :)

assalamualaikum.... now dalam train pergi ke bukit jalil .. baru je lpas ambik darah .. pagi pagi aku dah pergi klinik setapak untuk mengambil darah . lepas je ambik darah angah hantar aku ke train chan sow lin . AKu pun membeli tiket untuk pergi ke bukit jalil ... sampai je train aku terus naik sampai tak tengok train tu nk pergi mana ... sedar sedar je train tu nk pergi miharja . gile x gile la kan ... aku terpakse tebalkan muka yang agak comel ni patah balik dan membeli token yang lain .... malu lah huiii ... sampai sampai je kat tmpt token . duit kecik tak dew .. mmg tak lah kan . dengan muka yang agak tebal ni aku jmpe kakak yang bekerja dekat kaunter tiket tu ...


aku: akak ada duit tukar tak rm 50

pekerja : tak de la dik


agak nak menagislah jugak ... sebaik ada abg ni ... pekerja rapid kl la jugak . so kakak tadi tu suruh aku pergi sebelah sana untuk tukar duit ... hahah dengan muka agak merah aku berjumpe abg tu dan menukar duit . sebaik abg tu baik . terima kasih . datang lagi . hahaah :).

hahhaha .... dengan berlarinye aku bertukar station dan menaiki train ke bukit jalil ....


now dah sampai rumah :) ...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment