Monday, January 2, 2012

Assalamualaikum . hye hye hye semua ...pagi tadi bangun tido je terdengar mak dan abg aku cakap ada orang meninggal dunia , Aku ingatkan orang tua rupenye NAJMI FAZARI ERI . Al fatihan untuk arwah . Semoga ditempatkan bersama orang beriman ye (: kenapelah aku rase begitu sedih ... Padahal tak ada la kenal mana pun kan . Aku terdengar abg aku bercerita yang dia baru balik main futsal dalam perjalanan balik dia terjumpe mayat ...abg aku pergilah tengok dan check nadi dia . Dah xde daa . INNALILAHIWAINAILAIHIROGIUN... abang aku orang ketiga ada ditempat kejadian . mayat dia pun dah sejuk . Kesian aku tengok mak dia .. Asyik sebut "ABG" je .. mungkin allah s.w.t sayang dia . baru aku sedar mati ni tidak kira umur , tua dan muda kan ? aku macam tak percaya je sebab baru je nampak dia lalu depan rumah aku . walaupun kita orang sekolah rendah dan menengah sama -sama tapi macam tak kenal je . Arwah baru je lepas SPM , tengah tunggu result SPM dia . Ramai betul kawan-kawan dia datang tadi . semoga arwah di tempatkan dengan orang beriman :) .

No comments:

Post a Comment