Wednesday, November 23, 2011

BENCITA

Okay, First and foremost, aku nak minta maaf jika ada yang terasa, salah faham , kecik hati atau sebagainya. Heee, aku post tajuk ni sebab aku nak bagi tahu yang aku cukup menyampah kalau ada lelaki yang sebegini rupa. Okay, bukan semua lelaki berperangai macam ni atau lebih teruk daripada ni. Aku bukan nak mengutuk, bahan, atau sewaktu dengannya lah kan. Aku tahu setiap manusia ada kelebihan dan kekurangan, ada sikap baiknya dan buruknya juga. Tiada manusia yang sempurna dimuka bumi ni. Korang mesti tahu lama dah kan ? haa aku pun tahu lama dah pasal ni. 
Okay dah stop pasal sempurna bagai tu. Sekarang berbalik pada isi yang penting aku nak share dengan korang semua kat sini. Okay, aku tahu lah remaja sekarang tengah berseronok bercinta bagai lah #taktermasukakuokay! (dahlamaakutinggalkanbendabandacouplenisemuadansekarangdahtakberminatlangsung) ada yang sampai nak show off sana sini , bukan semua tapi certain lah kan, aku ta kesah lah pasal tu semua. Tu hak korang la kan ? Asalkan korang happy. Okay ? :) Cuma aku just nak tergelak dan terasa loya tekak aku yang comel ni bila 'TER'pandang dan 'TER'baca status status seorang lelaki ni. Errr. Okay now memang aku nak perli kau la kan. Haha sorry lah kalau ada yang terasa. Okay,  ehh , aku tak faham lah dengan kau ni. Kejap dengan ni kejap dengan tu. Pehh ! Sebulan sekali kau tukar awek maa ? Macam tukar baju je ? Senang gila hidup macam kau ni. Hebat ! Aku tabik lah dengan kau. Bulan depan dengan orang lain pulak, bak kata kau "bulan baru, cinta baru". Errr ! Seriously, you're rubbish !
Aku tahu dan aku sentiasa sedar yang aku ni bukan bagus, baik, hebat sangat. Kadang-kadang aku pun ada buat silap jugak kan. Cuma aku nak nasihatkan lah sikit, sikit je, tak banyak pun. hehe. Kalau nak buat suatu benda tu biarlah bersungguh-sungguh jangan lah hangat-hangat taik kambing ! Okay, now aku fokuskan pasal cinta 'monyet' ni. HAHA. Fine, aku tahu budak sekolah ni bercinta hanya sukasuka and cuma nak ada seseorang yang boleh jadikan 'semangat' untuk kita belajar. Tapi janganlah sampai nak permainkan perasaan orang lain Kang elok-elok berkawan terus jadi musuh. Kau nak ke ? Takde siapa nak kan ? Haa ! So, berpada-pada lah yea kawan :)
Aku berharap dan berdoa yang aku takkan dapat lelaki macam ni. Dan aku tahu umurku masih terlalu muda untuk menggedik bercinta bagai ni semua la kan ? hehe.


No comments:

Post a Comment